Sleva 20% na celý nákup s kódem "SLAVIME7" 🎂

Reklamační řád

Reklamační řád
 

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího, IČ 069 75 101, DIČ: CZ06975101 se sídlem Rybná 716/24, Staré město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským úřadem v Praze

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a obchodními podmínkami (dále jen „OP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout Chaukiss s.r.o. potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi v OP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován v OP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

 

II. Záruka za jakost

Jako doklad o záruce vystavuje Chaukiss s.r.o. ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky.

 

1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění

Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení.

Lhůta je:

  • u nového (včetně rozbaleného) zboží 24 měsíců;

Pro kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost.

Lhůta končí dnem, který se číselným označením shoduje se dnem, kdy započala a o příslušný počet měsíců později. Délka lhůty v měsících je uvedena u každého zboží v obchodě prodávajícího a je dostatečně vyznačena na dokladu o zakoupení.

Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruka za jakost, zaniknou, nebyla-li uplatněna v uvedené době.

V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

 

NELÍBÍ SE VÁM NÁŠ PRODUKT NEBO DÁREK? ZBOŽÍ MŮŽETE BEZ UDÁNÍ DŮVODU VRÁTIT VE LHŮTĚ 30-TI DNÍ!

 

Zboží, které se vám nelíbí, a nebo nesplnilo Vaše představy, můžete jednoduše vrátit  - stačí jej zaslat na adresu skladu Budějovická 803/39, Tábor, 390 02 s dokladem o nákupu u nás. Obratem vám pošleme peníze na účet.

Zboží, prosím, vracejte v původním - pokud možno nezničeném - obalu a bez známek užívání, tj. nemělo by být špinavé, roztrhané, poškrábané apod. - jenom tehdy budeme moci vyřídit vrácení bezprostředně. Že je zboží rozbaleno, s tím samozřejmě počítáme ;-).

 

Upozornění pro zákazníky - nepřevzetí zásilky na odběrném místě (Zásilkovna) není odstoupením od kupní smlouvy a nevzniká tedy nárok na vrácení poštovného a balného. E-shop Chaukiss v takovémto případě může požadovat náhradu za náklady vzniklé při expedici zásilky. Pro využití 30-ti denní lhůty na vrácení zboží je nutné zásilku převzít.

 

ADRESA SKLADU

Chaukiss (Lucie Kratochvílová), Budějovická 803/39, Tábor, 390 02

e-mail: hello@chaukiss.cz

 

REKLAMACE

 

Na všechny výrobky na našem e-shopu se vztahuje klasická záruční doba 24 měsíců - v této lhůtě můžete reklamovat výrobní vady a nefunkčnosti - o reklamaci nás nejdříve informujte mailem (hello@chaukiss.cz) nebo telefonicky (+420 602 550 566) - poradíme vám, jak postupovat dále. V případě reklamací se snažíme být co nejrychlejší. Po doručení zboží na sklad vám vrátíme peníze nebo pošleme výměnou nové zboží.

 

REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ, PROSÍM, NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU NA ADRESU SKLADU!